Ilmestyneet osat

4.9.2015

Rainbow Legacy Challenge - Part 7

Hey everyone! ^^

Moving so slow /:

On a side note, I havent played sims 3 in ages. Im just putting out these old posts and then figuring out what to do ^-^

Hei kaikki!

Etenen niin hitaasti...

Ja muuten, en ole pelannut sims 3:sta pitkään aikaan. Minä vain laitan nämä vanhat postaukset ja sitten päätän mitä teen.

I love this cat! ^^
Rakastan tätä kissaa!

-

<3

-

-

-

-

Learning to fly :(
Opettelee lentämään...

Nevermind ;_;
Ei sittenkään.

;(

He has no idea whats happening :c
Hänellä ei ole mitään hajua mitä tapahtuu.

Ugh, he has too many muscles :s
Ugh, hän on liian lihaksikas.

Rip Pedro <3

I had no idea what he was painting xD
En tiennyt mitä hän oikein maalasi.

But then realised it was feet :D
Mutta sitten tajusin että ne olivat jalkoja.

._.

<3

Misty caught this :o Was worth 1k xD
Misty nappasi tämän. Se oli 1k arvoinen.

-

<3

-

Faboulouss...

Playing with air xD
Leikkii ilmalla.

Wtf are you doing -_-
Mitä ihmettä sinä teet?

I dont know which one will be the heir! :C
En tiedä kummasta tulee perijä!

They are both so good looking D:
He molemmat näyttävät niin  hyviltä.

Shadows birthday!
Shadowing synttärit!

Cute but really weird colour xD
Söpö mutta todella oudon värinen.
More birthdays! Neros turn ^^
Lisää synttäreitä! Neron vuoro!

He is so cute ;-;
Hän on niin söpö.

Shadow:"Mmm... Birthdays...".

-

Dont know what he was doing >_>
En tiedä mitä hän oli tekemässä.

Omg! She is starting to be too old to be left alone! xD
Omg! Hän alkaa olla liian vanha olemaan yksin!

._.

Funny painting xD
Hauska maalaus.

-

:(

Omg, stop beating your kid! >_>
Lopeta lapsesi hakkaaminen!

He went out :(
Hän lähti ulos.

He got athletic skill to 10! ^^
Hän saavutti taso kymmenen urheilussa!

<3

-

And to this adorable picture I will end this part xD
Ja tähän hurmaavaan kuvaan lopetan tämän osan!
Maybe one day I will make longer posts again >_>
Hope you enjoyed!
BaiBai<3

Ehkä joku päivä teen taas pitempiä postauksia.
Toivottavasti piditte!
Anteeksi tökeröstä suomesta xD



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

En pure :)